Jsme rádi, že jste spokojeni s naší prací.

LÉKÁRNA POD ŠTÍTEM, Veltrusy
Seminář Osobního rozvoje expedujících se nám opravdu líbil a byl přínosný pro celý kolektiv lékárny.
Proběhl v pohodové atmosféře a i když jsme v praktické části simulovaly nově naučené prodejní dovednosti, nebylo to pro nás nepříjemné. Naopak to bylo přínosné, jak pro kolegyni po mateřské dovolené, tak i pro absolventku farmaceutické fakulty, ale i pro mě s více jak třicetiletou praxí v oboru. Seminář nám dal to , že jsem schopni porozumět pacientovi, jeho reálné potřebě a na základě toho, mu můžeme poskytnout komplexní lékárenskou péči. Vřele doporučuji.
PharmDr. Ivana Jarešová, majitelka lékárny Pod Štítem Veltrusy


LÉKÁRNA SALVIA, Náměšť nad Oslavou
Na začátku tohoto roku jsme se rozhodli pro poměrně velkou rekonstrukci naší lékárny spojenou s velkým rozšířením oficíny na úkor přípravny a nevyužitého místa za tárou, srovnáním podlahy, renovací osvětlení a kompletní výměnou nábytku. Původně jsme rekonstrukci chtěli dělat postupně s tím, že bychom oslovovali jednotlivě různé řemeslníky a v několika krocích lékárnu zrekonstruovali. Nakonec jsme se rozhodli pro výběr firem, které udělají kompletně celou rekonstrukci takzvaně na klíč.
Oslovili jsme několik firem a jako nejlepší z nich se nám jevila Pharmacy management manželů Dohnálkových. Především svou profesionalitou, spolehlivostí, nápaditostí. Další týdny nám ukázaly, že to bylo vynikající rozhodnutí! Pan Dohnálek připravil po zapracování našich přání a připomínek plán uspořádání lékárny včetně vizualizace a harmonogramu jednotlivých prací. Všechny práce byly naplánovány na 3 víkendy, aby byl co nejméně omezen provoz lékárny. A co je důležité, tento časově našlapaný program byl pak takřka do minuty dodržen! A to v nejvyšší možné kvalitě provedení. Po našich předchozích zkušenostech s některými firmami a rádoby řemeslníky na nás tato firma působila jako by byla z jiného světa. Navíc pan Dohnálek ochotně vyšel vstříc všem našim extra přáním, které vyvstaly v průběhu rekonstrukce, např. instalaci kamerového systému, a další drobné úpravy interiéru, které zvýšily pracovní komfort zaměstnanců.
Tímto bychom chtěli ještě jednou velice poděkovat panu Dohnálkovi a firmě Pharmacy management za skvěle zvládnutou rekonstrukci naší lékárny a pokud uvažujete o něčem podobném, bez rozpaků můžeme doporučit tuto profesionální firmu.
Michael Frýbort st., Tomáš Frýbort, Michael Frýbort ml. - majitelé lékárny


LÉKÁRNA NA PRAŽSKÉ, KLATOVY
Naše zkušenosti s PM jsou: 100%-ní komunikace, velké porozumění a díky zkušenostem i správné nasměrování při tvorbě návrhu nového interiéru.
Rekonstrukce proběhla ve 2. etapách o víkendech. V sobotu vždy nastoupili montéři, kteří pracovali dlouho do noci, abychom mohli v neděli zaskládat sortiment dle pravidel category managementu a v pondělí otevřít.
Realizace obnášela detailní naplánování celé akce, pomoc se způsobem vyklizení sortimentu i starého nábytku, montáž nové oficíny a vyskládání sortimentu. Výsledkem je příjemný, vkusný a hlavně fungující interiér. Všechny práce proběhly na 110% ve znamení vysoké kvality a spolehlivosti. Vše proběhlo tak, jak z PM slíbili.
Po počátečním zvykání na nový způsob uspořádání sortimentu můžu říct, že nám vyhovuje stejně jako pacientům. Těm se u nás líbí, zdrží se teď v lékárně déle, rozhlížejí se a zjišťují, co ještě potřebují. To vše se projevilo pozitivně i v profitu lékárny.
Uvažujete-li o pozvednutí Vaší lékárny - rozhodně doporučuji tento směr a spolupráci s PM.
Mgr. Pavel Voráč, spolumajitel lékárny


LÉKÁRNA CHRASTAVA
Člověk je v životě nucen učinit různá rozhodnutí. Zda jsou správná či špatná, se většinou pozná až později.
Když jsem kontaktovala Pharmacy Management, neměla jsem jasnou představu, jak mi mohou pomoci, ale zkusila jsem to. Během vzájemné spolupráce jsem zjišťovala, co vlastně chci a Pharmacy management mi s respektem k mým požadavkům a s neuvěřitelným smyslem pro detail ukazoval, jak na to. Spolehlivost, originalita, empatický přístup a dokonalá znalost lékárenského prostředí. Tak bych charakterizovala práci manželů Dohnálkových, jejímž výsledkem je proměněná lékárna, na kterou jsem jaksepatří pyšná a stovky spokojených klientů, kteří ji navštěvují.
Dnes již bezpečně vím, že oslovit Pharmacy Management - manžele Dohnálkovy bylo jedno z nejlepších rozhodnutí v mé profesní dráze.
PharmDr. Zdeňka Močárková, majitelka Lékárny


ÚVALSKÁ LÉKÁRNA
Jelikož jsem byla nucena po zrušení nájemní smlouvy ve velmi krátké době přestěhovat provoz lékárny, kterou jsem provozovala 20 let, do jiných nebytových prostor, jež se dispozicí zásadně lišily od původních, rozhodla jsem se pro kompletní změnu a modernizaci celého interiéru.
Firmu Pharmacy management jsem oslovila poté, co mi byla doporučena kolegou lékárníkem, který s ní již delší dobu spolupracoval. Pan Dohnálek (firma PM) mne navštívil v původní lékárně, kde si prohlédl provoz, zařízení, sortiment a dále se seznámil s prostorem pro novou lékárnu. Poté vyhotovil dispozici, včetně interiérového řešení nové lékárny a to ve 3 různých variantách tak, aby odpovídala požadavkům vyhlášky.
Oslovila jsem ještě jednu firmu na vypracování návrhu, ale jednoznačně zvítězila firma PM a to z několika důvodů – způsob vyřešení daného prostoru, rychlost, profesionální přístup a v neposlední řadě i cena.
Nový interiér lékárny je velmi zdařilý. I přes velkou změnu v systému zaskladnění léků (máme nově zásobníkový systém) a uspořádání sortimentu jsme si rychle zvykli a funkčnost, praktičnost a přehlednost se nedá s původní lékárnou vůbec srovnat. Hlavní přínos nového interiéru vidím v přehlednosti uspořádání hlavně volně prodejných přípravků, kdy si zákazník může vše prohlédnout, vybrat a v klidu se rozhodnout. Velice šikovný je dětský koutek umístěný u sortimentu pro děti.
Jsem přesvědčena, že má volba byla správná. Firma je profesionální, je vidět, že pracuje již delší dobu v oboru a má nemalé zkušenosti s provozem lékáren. Její služby neskončily s otevřením nové lékárny, ale kdykoliv potřebuji, jsou ochotni mi poradit a pomoci.
PharmDr. Hana Kantorová, majitelka lékárny


CENTRÁLNÍ LÉKÁRNA HRADEC KRÁLOVÉ, LÉKÁRNA OLŠE PRAHA, LÉKÁRNA FLORA OLOMOUC
Firmu Pharmacy Management jsem oslovila na základě předchozí osobní zkušenosti poté, co jsme se v minulém roce rozhodli zrekonstruovat tři naše lékárny s cílem zpřehlednit nabízený sortiment pro zákazníky, navýšit prodej OTC, zlepšit řízení stavu zásob a podtrhnout individualitu lékáren vzhledem k lokalitě, ve které se nacházejí.
K provedení našich záměrů byla nutná i změna v dispozici oficín a firma PM byla – na rozdíl od jiných – schopna zajistit realizaci všech aktivit v jednom termínu při minimálním omezení provozu. Realizaci předcházela analýza stávajícího stavu, diskuse nad navrženými možnostmi, komunikace s kolegy v lékárnách a také školení v zásadách merchandisingu.
Změny byly našimi klienty přijaty velmi kladně, o čemž svědčí i to, že pozitivně ovlivnily volný prodej. Nyní máme oficíny přehlednější, vzdušnější, přitom nedošlo k potlačení charakteru zdravotnických zařízení.
Spolupráci hodnotím jako výbornou s individuálním přístupem, vynikající znalostí lékárenského prostředí a z toho plynoucí kompetentní návrhy, v kvalitě provedených prací (přestavba nábytku, rekonstrukce osvětlení). Za velmi důležitou považuji schopnost realizačního týmu vtáhnout personál lékáren do prováděných změn, což následně významně zvýšilo jejich efektivitu. Za spolupráci děkuji.
PharmDr. Alena Tomášková, generální ředitelka Med-Service Group, s.r.o.


LÉKÁRNA JINCE
Na několika příkladech využití pravidel uspořádání, o kterých jsem si poslechla na setkání lékáren, jsem si ve své lékárně vyzkoušela, že to funguje. A protože jsem chtěla trochu stávající stav pozměnit a musela jsem současně měnit i vlastní uspořádání lékárny, ze zdravotních důvodů, spojila jsem to do jednoho a obrátila se tam, kde mi už dříve dobře poradili.
Spolupráce s Pharmacy managementem byla bezproblémová, se vstřícným jednáním a ochotou přizpůsobit se našim časovým možnostem.
Získali jsme větší přehlednost vystavených produktů a tím i zvýraznění kategorií.
Odezva pacientů je jednoznačně kladná, oficína se zdá prostornější, přehlednější, jakoby ubylo nábytku, i když je tomu právě naopak. Vítají možnost sami si v klidu prohlédnout a porovnat přípravky. Ještě ukáže čas, jestli nestoupnou ztráty "odnosem bez placení".
V současném uspořádání jsem mnohem spokojenější a mám pocit, že prostředí je "víc lékárenské".
Mgr. Naděžda Rydrychová, majitelka lékárny


LÉKÁRNA NA VÁCLAVSKÉM NÁM., KUTNÁ HORA
Chtěli jsme zmodernizovat naší lékárnu, lidem více přiblížit sortiment a vytvořit nové příjemné prostředí pro všechny, proto jsme ke spolupráci oslovili Pharmacy management.
Provedené změny v naší lékárně pozitivně ovlivnily volný prodej - nyní je sortiment umístěn přehledněji, vše je na dosah ruky. Zákazníci mají větší možnost kontaktu s daným produktem a často si sami podávají vybrané zboží. Můžu říct, že klientům se u nás líbí, neboť zatím máme pouze pozitivní ohlasy.
S lékárnou jsem spokojená, byla zde vytvořena příjemná atmosféra, prostor se opticky zvětšil a každý najde rychle, to co potřebuje. Pharmacy Management má profesionální přístup a přitom neztrácí svou lidskost.
Mgr. Jitka Přenosilová, majitelka lékárny


RODINNÁ LÉKÁRNA JAROŠOV
Děkujeme za opravdu příjemný seminář. Ohlasy kolegyň byly velmi kladné, a i když praktická část byla pro zkoušené pořádně náročná :), všechny jsme se při sobotním učení také dobře pobavily. S kolegyněmi jsme ještě vše dlouze probíraly, a tak doufám, že se efekt našeho semináře projeví a povede jen ke spokojenosti našich klientů.
Také uvažujeme o následném školení - určitě se s odstupem času opět přihlásíme a můžete nás pak přezkoušet, jaké dovednosti jsme si osvojily a na čem je třeba dále pracovat. :)
Bc. Jindra Vařachová, Dis., spolumajitelka lékárny